Welcome dear family and friends!

Crossing borders......

The coming seven months we would like to take you along (partly inDutch and for our international friends in English) with us crossing borders, exploring new cultures and mostlikely plenty of experiences where we will have to cross our own borders.

Welkom op ons reis journaal, we nemen jullie de komende zeven maanden graag mee op onze reis waarin we verschillende grenzen zullen overgaan, veel nieuwe culturen zullen leren kennen en onze eigen fysieke en mentale grenzen zeker ook zullen gaan verleggen.

Geniet met ons mee!

Jordi en Sharda

PS We willen iedereen heel hartelijk danken voor de donaties voor het school project van Kady baby in Mali; we kunnen maar liefst € 500 overmaken. Dit betekent dat er maar liefst 20 kinderen weer een jaar naar school kunnen gaan; onderwijs is het beste wapen tegen armoede. Bedankt allemaal!

Please subscribe toour mailing list by leaving your email adress behind in the colom at the right at 'E-mail adres' and hit the button 'opslaan'.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.Doe het gelijk want we vertrekken vrijdag al!

Steef

Kom maar op met al jullie mooie verhalen!
Have fun X Steef

Stijn

shit, net niet de 1e reactie. Veel plezier i/d trein!

Jette

I wish you a wonderful trip! Take care

jos en noor

Jordi en Sharda,vol spanning zullen we jullie verhalen en foto's afwachten!We wensen jullie een prachtige reis en veel avontuur.Als ouders mogen we jullie ook advies geven; Pas goed op elkaar !

karinkoningheikens@hotmail.com

have a very nice trip see, wonder, enjoy

ronmauritscarolinecharlottekarinkoning

Beatrice

Hey wat een mooi avontuur! Super spannend!
Groeten, Beatrice

ida hoekstra

Jordi en Sharda heel veel pliezier op jullie reis, ben erg benieuwd naar jullie verhalen.

cor ada marco de mooij

hallo jordi charda veel plezier en de groeten van marco ik ben ook benieuwd naar jullie verhalen h gr ada cor marco

Ramon en Liane

Hey buurtjes,
Helaas konden we niet bij jullie afscheidsborrel zijn.
HEEEEEEEEEEEL veel plezier, geluk, gezondheid en liefde voor jullie !!!!

Kim

Echt een superreis die jullie gaan maken!
Klein uitstapje richting Mexico??

Geniet van elk moment, elk uitzicht en bovenal van elkaar!

Liefs Kim (en Eric)

Martje en John

Geniet met volle teugen van jullie prachtige reis! We zullen jullie verhalen zeker met veel plezier en interesse volgen.
We zijn nu al benieuwd naar de eerste verhalen over de treinreis.
liefs, Martje en John

vanessa&bram

hee jongelui, verrotte veel plezier tijdens jullie sabbatical. We horen graag veel en vaak van jullie.
v&b

Rika & Rob

Het avontuur tegemoet.
We blijven jullie reisblog zeker volgen.
Rika & Rob

Pieter

Ha Sharda en Jordi,

Heel erg veel plezier met jullie trip! Spannend en weer eens wat anders dan puur en alleen op het strand chillen (of bakken met geld verdienen achter de kassa van de supermier).

Maak maar mooie foto's, dan hoef ik er zelf niet meer heen!

Gruutn, Pieter Lolkema

Sabine

Shit! Was ik net te laat om je nog te bellen! Wil jullie heel een fantastische trip wensen, heel goed dat jullie dit lekker doen! Dikke kussen

josnoor

Lieve kids,zo sta je op Schiphol een traan weg te pinken en even later al foto's uit Finland.Eeen mooi begin van jullie reis.

cor ada marco de mooij

zo jullie zijn de reis goed begonnen leuk de fotos van finland ik ga jullie heel goed volgen wij vinden het heel erg leuk zo kan ik marco elke week het hele verhaal vertellen wat jullie allemaal gezien en meegemaakt hebben doei cor ada marco

cor ada marco

hallo hoe is het ik heb al een paar dagen niets gehoord van jullie ik ben benieuwd waar jullie zijn hier alles goed de groetjes van marco doei

Roger

Hé Shar

Bedankt voor je mooie kaart!!!

Have fun en geniet van elkaar! Jullie worden op de voet gevolgd,

Roger

wies

Dear J&S,

Dank voor de kaarten! Ze hangen op m'n ijskast. Take care, liefs Wies

jos en noor

Jordi en sharda,we zijn benieuwd naar de himalayafoto's en de verhalen daarover.Wel veilig in Katmandu aangekomen en nu alweer naar Buthan.heerlijk schoongespoeld weer op weg!Hier alles weer als vanouds, werken in de praktijk en mama in de tuin.Steef en Ton in Madeira en Michiel en Hiske volgende week naar Indonesië.Reislustige familie!Groet de koning van Buthan van ons.