Goodbye Holland

Op een grauwe regenachtige koude dag, waarop de PVV als dégrote winnaar uit de bus komt van de Europese verkiezingen en het advies wordt gegeven om met een extra700 miljoen euro boven reeds overschreden budget in nóg 9 jaar de Noord-Zuid lijn toch maar af te gaanmaken verlaten wij Nederland.

Was ik overigens nog maar een eigenwijze tiener die zichzelf echt te cool vind om afscheid te nemen van papa en mama, moet toegeven dat dat met de jaren toch vanzelf weer lastiger wordt en je afscheid van ze neemt alsof er op Schiphol niemand aanwezig is.......

Nu in Finland, een krappe 9 graden en heerlijke zalm en koud bier. Zo duiken we in de sauna , helaas worden de foto's nu al geplaatst, bij onze Finse vrienden om morgen ochtend te vertrekken naar Moskou.

Just a short note from Helsinki Finland where we are spending some time with friends. It's about 9 degrees so we will check out the Sauna and warm up a bit and make ourselves ready for thetrip ahead to Russia tomorrow morning.

For navigation please usethe bright blue words at the top of the page,'verhalen'= stories'foto's'=pictures 'kaart' = map of our route and'profiel' = our profile. You only need to sign up once for the mailing list.

To be continued......

Love

Jordi en Sharda

Kim

And the journey has begun....
Jullie zien er nog goed uitgerust en relaxed uit...ben benieuwd naar de foto's na een paar dagen in de trein ;)
X

Maija, Jari & Joonas

Thanks for visiting us, was really really nice to see you guys. Hope you arrived safe in Moscow today, take good care & looking forward to travel updates along the way!
With love from Finland ;-)

Dana & David

Veel plezier op jullie schitterende reis.. En wij maar werken....we volgen jullie op de voet!!

Vera Schut

Hey Jordi,

Jullie site ziet er goed uit. Veel plezier de komende tijd! Mijn vakantiedagen zijn bijna op na een maand Cuba. Was wel gaaf en ben helemaal uitgerust!

Groetjes, Vera

Evelien & Frank

Ook van ons natuurlijk heel veel plezier! Hoop dat de tornado in Moskou niet te veel schade heeft achter gelaten. Succes in de trein!

Casper

have fun. moet lukken lijkt me zo.

gr uit Haarlem

Roelof & Vera

Lieve Sharda & Jordi,

jullie krijgen de hartelijke groeten uit Polen.
wat fijn dat je ons nog even hebt gebeld uit Moskou.
liefs R&V

Reservemama

Hallo Sharda und Jordi !
Gut das ich so gut Holländisch kann und sehr viel verstehe bei uns ist alles OK denke oft an Euch